Toate informatiile sumarizate in aceasta sectiune privind confrmarea rezervarii dar si anularea acesteia se regasesc in contractul cu turistul.
1. Livrarea rezervarii se va transmite prin email turistului dupa confirmarea platii si incasarea efectiva a sumelor in contract.
2. Preţul contractului este de ***** şi se compune din costul serviciilor turistice efective, comisionul Agenţiei şi TVA.
Dacă preţul nu este specificat în prezentul contract, atunci acesta este specificat în bonul de comandă (dacă există), alte documente de călătorie, cataloage, pliante, alte înscrisuri puse la dispoziţie turistului, site-ul Agenţiei, alte mijloace de comunicare electronică şi/ sau pe factură.
3 Modalităţi de plată: plata online prin NETOPIA PAYMENTS, transfer bancar, CASH la sediul agentiei, Vouchere de vacanta
4 La încheierea contractului se percepe un avans de 30% din preţul stabilit sau, după caz, plata integrală a contravalorii pachetului de servicii turistice.
4.1. În cazul în care la încheierea contractului s-a perceput un avans, plata finală se va face astfel:
a) pentru serviciile turistice care necesită confirmare din partea prestatorilor, conform termenelor de plată comunicate
de Agenţie în scris prin bonul de comandă sau alte mijloace de comunicare;
b) pentru serviciile turistice care nu necesită confirmare din partea prestatorilor, după cum urmează:
4.2. Plata serviciilor turistice externe aferente contractului se poate efectua într-o singură monedă, în valuta specificată în contract sau în RON la cursul de referinţă al BNR +2% din ziua emiterii facturii.
5. Agentia are obligatia de a aduce la cunostinta calatorilor termenele de anulare de mai sus, revenindu-i responsabilitatea
in cazul in nerespectarii acestor termene.
6. Renunţări, penalizări, despăgubiri
6.1. În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el
datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:
a) 50% din contravaloarea pachetului de servicii turistice pentru anulare in intervalul 59-40 de zile inainte de plecare/
intrare.
b) 75% din contravaloarea pachetului de servicii turistice pentru anulare in intervalul 39-30 de zile inainte de plecare/
intrare.
c) 100% din contravaloarea pachetului de servicii turistice pentru anulare in intervalul 29-0 zile inainte de plecare/
intrare.
d) 100 % din pretul pachetului de servicii pentru neprezentarea la program indiferent de motivul invocat.
e) 100% din pretul pachetului de servicii in cazul achizitionarii pachetelor cu orice tip de reducere: Early Booking.
f) 100 % din pretul pachetului de servicii cand Calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale
necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu cerintele normelor legale in vigoare, cand
calatorul este intors de la granite Romaniei de catre politia de frontiera din motive ce nu tin de Agentie sau Calatorul nu
este acceptat de catre organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile in afara Romaniei).
g) 100% din pretul pachetului de servicii in cazul in care plata pentru serviciile turistice interne a fost facuta partial sau
integral cu vouchere/ card de vacanta.
h) 100% pentru biletele de avion.
i) In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila
executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un voucher – anexa la contractul de comercializare
a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga suma achitata. Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni, integral/
partial, exclusiv pentru efectuarea unei noi rezervari pentru un produs Avalonia Travel.
6.2. În cazul în care turistul care a contractat un pachet de servicii turistice cu Agenţia şi a achitat un avans nu se prezintă
în termenul specificat în bonul de comandă sau în termenul comunicat în scris, pentru a achita ratele aferente sau restul
de plată, contractul se consideră reziliat de drept, iar Agenţia are dreptul de a anula rezervările efectuate în beneficiul
turistului cu reţinerea penalizărilor prevăzute la pct. 6.1.
6.3. Pentru biletele de odihnă şi/ sau de tratament cumpărate prin organizaţii sindicale, Agenţia va face restituiri numai
în baza cererilor de renunţare contrasemnate şi ştampilate de reprezentantul organizaţiei sindicale.
6.4. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se
vor reţine toate taxele datorate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia.
6.5. Penalizările echivalente cu cele indicate la pct. 6.1.1 lit. c) sau d), respectiv 6.1.2 lit. b) sau c) se aplică şi în cazul în
care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/ destinaţie, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că
documentele personale necesare în vederea efectuării călătoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în
imposibilitatea de a părăsi teritoriului ţării, din alte motive ce ţin de persoana acestuia.
6.6. Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la Agenţia la care a achitat
serviciile. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.
6.7. Agenţia va acorda despăgubiri în funcţie de gradul de nerespectare a obligaţiilor din contract.
6.8. Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist,
embargou internaţional, precum şi în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de răspundere. Toate aceste
situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere Agenţia.
6.9. Toate sumele menţionate la pct. 6.1, 6.2, 6.4 şi 6.5 se vor reţine de către Agenţie din avansul sau preţul total al
pachetului de servicii turistice achitat de turist, fără a fi necesară intervenţia instanţelor de judecată. Sunt exceptate
programele care au mentionate in oferta conditii speciale de inscriere/ retragere si care se vor aplica cu prioritate.
Pentru pachetele de servicii turistice ce beneficiaza de preturi/tarife speciale (ex: tip “Early Booking”, “First Minute”,
“Last Minute” etc), penalizarea pentru anulare/ modificare este de 100% din contravaloarea pachetului. In situatia
modificarii de nume, numar de persoane, tariful rezervarii va fi recalculat la suma intreaga, fara reducerea initiala.
In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila
executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un voucher – anexa la contractul de comercializare
a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga suma achitata. Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni,
integral/partial, exclusiv pentru efectuarea unei noi rezervari pentru un produs Avalonia Travel.
In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila
executarea pachetului de servicii de calatorie achizitionat cu oferta standard, turistul poate solicita restituirea
contravalorii sumelor inscrise pe voucher doar cu achitarea unei taxe de serviciu in cuantum de 25 euro/persoana. Taxa
de serviciu va fi retinuta din totalul sumei inscrise pe voucher si turistului i se va restitui diferenta.